wednesday


Nyduschad och nyfikad.
Har fikat på Waynes med Viktoria och Emma.
Emma har jag inte träffat på evigheter så
det var väldigt mysigt.
Och väldigt lugnt, tror de flesta var på
fotbollen eller så är det våren som gör det.
Folk sitter kanske inte inne och trycker lika mycket nu.
Passar på i vårat "fina" vårväder. Det där skrevs
med ironi. På förmiddagen fanns det inte ett moln
på himlen, sedan haglade det, sedan blev det sol,
sedan regn och sist sol igen. Hmhm..

Både igår och idag har jag gjort saker som
ger en sån skön känsla efteråt.
Jag har ringt viktiga samtal
och skickat ett viktigt mail.
Det ger en sådan befriande känsla.
Jag älskar att kunna stryka saker från mina
att-göra-listor .

Och apropå samtal så fick jag ett roligt
nyss. Jag har varit på jakt efter en
parfym som verkar helt omöjlig att få
tag på men så är det en snäll själ
som hjälpt mig och lyckats hitta den.
Jag är så glad och tacksam!
Så nu blir jag 400:- fattigare men
 väldigt glad!

I måndags bakade jag bröd
och det blev så himla gott.
Har aldrig riktigt lyckats med
mina brödbak tidigare, så
jag kommer att fortsätta baka
det här. Jag lägger upp receptet
framöver. Helt klart värt att testa!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0