good luck



Har precis tittat på Good luck Chuck som visades på tv.
En riktig feel good-film. Jag fick mig några skratt. 
Blir alltid lite extra kär när jag ser sådana filmer.
Dagen har varit lugn, vi tog en prommenad förut men
höll på att blåsa bort. Sedan mat och jag har stått
för dagens meny. Det blev bakad potatis med skagenröra.
Så himla gott. Och en efterrätt, kladdkaks-muffins med grädde.

Igår träffade jag Emelie, hennes syster och systers kompisar
på All-star, det blev ett glas vin och tidig hemgång.
Antagligen så gjorde restaurang-miljön och synen av god mat
mig hungrig för jag blev sugen på hamburgare, så vi gjorde ett
besök på Big boy innan vi sa godnatt.

Nu väntar sängen för det är tvättstuga tidigt imorgon bitti.
Och så ska jag ringa två viktiga samtal, icke att glömma!

Sortering av tvätt nu, sedan kudden,
natti, natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0