sex and the city












Imorgon smäller det; Sex and the city-premiär!
Så imorgon kväll sitter jag i bio-mörkret och
njuter. Sen går jag hem och fantiserar om
att bo i New york, handla dyrt och ligga med
allt och alla.
Det är inget liv jag skulle vilja leva egentligen
men det räcker med att jag har tittat
på ett enda avsnitt så är det som att det smittar
av sig. Sen går jag och suger på den tanken.
Jag drömmer ju om ett hus och ett stilla
familjeliv. Kanske är det därför som jag
ibland tras till motsatsen. Eller så är det något
alla kvinnor har i sig. Att få känna lite lyx!

Den här veckan gick från att jobba lite,
till att jobba ganska mycket. Så därför
har skrivandet kommit lite vid sidan av.
Har ju inte hänt så mycket annat än
jobb, mat, sova, städa, tvätta, jobb.
Fast igår kom min syster på middag och
stannade och höll oss sällskap hela kvällen.

Nu kurrar min mage, så lite kvällsfika!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0