mysdag!


Jag har precis sagt hejdå till syster.
Vi har haft middags-picknik i solen.
 Jag var duktig att fota men inte med min
egen kamera så har inga bilder att bjuda på.
Annars har dagen varit mysig. M och jag
var på södra berget och lapade sol och drack
kaffe. Sen handlade vi och städade lägenheten.
Så lite nytta fick vi gjort också i det härliga vädret.

Var in i en present och inrednings-butik på
storgatan som jag länge tänkt besöka. Ny ägare
och nytt stuk, ligger vid pizzerian. 
Där finns massor av fint. Bl.a. yankee candle ljus
och doftpåsar. Självklart kunde jag inte bestämma
mig, (älskar ju clean cotton) men blev ändå två
andra ljus. Fruit salad heter dom och luktar
mumma. Köpte även en doftpåse på butik
Kardemumma i ljusadal.
Jag har ju massor av doftpåsar här hemma
men tycker lukten avtar eller så blir jag van
den. Fast sedan är det alltid roligt med lite nytt.

Sängen kallar..




Kommentarer
Postat av: M

Fanny... det var inte VI som städade. Det var DU:)

Du är så duktig!

2010-05-18 @ 00:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0