gääääsp


Jag sitter här och gäspar. Inte med gott samvete riktigt. 
Jag har inte gjort några större kraft-ansträgningar idag.  
 Lekt med emelie och tog en snabb sväng ut till birsta för
lite mat-inköp. Ett par skor fick följa med hem också.
Älskling jobbar natten och jag känner mig så sällskaps
sjuk. Det är konstigt det där, att man vissa gånger har
behovet av att vara själv och ibland känner man sig
näst intill övergiven om man umgås med sig själv en kväll.
eller är det bara jag?

När jag gick till stan för att möta emelie så
gick jag hela vägen med ett stort leende. Inom mig iallafall.
För det var +8 grader och det droppade från taken och var
jag än gick så trampade mina skor i en vattenpöl.
Gud, så underbart! Jag känner att jag verkligen behövde
det. Lite hopp om våren!
Jag har inte kollat någon väderprognos men jag hoppas att
det håller i sig. Det kan vi behöva efter denna varga-vinter.


Lite fotbad och tv kanske.
Köpte en berlock till mitt armband idag också;





den lilla kronan i mitten


Kommentarer
Postat av: Älsklings

Du skriver.. Intressant, vardagligt och fint på något sätt. En begåvning, min skatt:)

2010-03-08 @ 20:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0