mysig söndag


Idag kom jag iväg till stan iallafall.
Kom inte hem med någonting dock. Funderar på såna där
svarta lack-tights. Men jag tror att jag är för feg.
Skulle väl se ut som jag dragit på mig en sopsäck.
Träffade Vickan för fika och sedan for vi till Emma och Hans
och där blev det fika igen. Och sen sidjön för att mata ankorna. 

Nu har jag hamnat här.
Väntar på att mannen ska komma hem, sen hoppas jag på
bio, bowling eller middag ute. Kanske filmmys hos någon?
Får se vad en hårt arbetande orkar ikväll.
Känner jag oss rätt så kan vi inte bestämma
oss och blir hemma.
Har haft en riktig skön dag. En typsik söndag!

på återseende!




Kommentarer
Postat av: Älsklings

Åh shit så rätt du kände oss!:D hahaha

Så jädrans typiskt!:P

2010-03-08 @ 20:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0