dodiodoo


Vilken skön dag! Har fått jätte mycket gjort
så nu kan jag stryka en massa från min
att-göra-lista. Puuh! Då var det bara middagen
som skulle ordnas. M jobbar men det verkar som
att jag får sällskap ändå. Tänkte göra ädelost-pasta.
Jag blev så himla sugen på muffins. Jag vet inte
om det är smaken eller om det är själva bakningen
för det var länge sen jag bakade nu. Tror att jag
fick nog efter födelsedags-firandena.
Men nu känner jag att det börjar klia lite i fingrarna igen.
Så mycket att jag känner för att avancera det lite.
Cupcakes kanske? Fast då skulle jag vilja ha fina formar.
Det gör halva grejen nästan.
 
Nu blev jag sugen på att pyssla på här hemma.
Men nu är det ju snart påsk, så då tänkte jag inskaffa
lite pynt. Sen ska jag ha en hel bakdag tror jag!

Jag har bestämt mig för att få lite rutin i mitt liv,
vilket jag berättade för min systers pojkvän;

Jag: Varje dag ska jag kliva upp i tid på morgonen
sen ut och gå,  alltid äta frukost, lunch och middag. Mitt nya liv!
E: Jaha, du har börjat leva ett normalt liv. 

Ja, gott folk, nu är jag som alla er!

om man skulle lyfta på rumpan och gå till affären kanske..


Kommentarer
Postat av: Macke

Tyckte dom om din sås, älskling?:D

2010-03-18 @ 22:22:43
Postat av: Angelica

Härligt att du börjat skriva vardagsblogg. Jag är en trogen läsare =)

2010-03-21 @ 12:00:38
URL: http://angelicalodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0