har ni..

..påskproblem? Här sitter det inte fast.

Jag lyckades aldrig botanisera mig fram till något på stan som skulle passa in i våran lägenhet - förrutom fjädrarna.
Sagt som gjort - Jag löste pyntproblemet själv.


Med fjädrar, urblåsta ägg, lite färg och efter en risjakt på Norra berget så stog påskriset klart.
Här har ni resultatet!


För ni som inte ser - äggen är vitprickiga.


Men det var ju inte bara påskpynt som inhandlades.
Jag hann köpa ett par skor också.



Det blev ett par från Tommy Hilfiger, köpta på Scorett för 600:-

Nej, åter till verkligheten. Med ett glas vin i handen och med en kurrande mage
så har jag och herrn i huset bestämt oss för att äta på Oleary´s med
syster yster och svågern. Cosy!
Ha en fortsatt trevlig vecka alla där ute så hörs och ses vi snart!


Kommentarer
Postat av: M

Gud vad du är pysslig, gumman!!:*

2010-03-30 @ 20:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0