homemade pizza



Ikväll har jag gjort hemgjord pizza och
den här gången gjorde jag egen deg.
Stor skillnad mot för färdig som maizena.
Det blev riktigt gott. Det tar lite längre
tid med tanke på att degen ska väsa men
det är absolut värt det. Det blev lite vin också.







Imorgon ska vi äta färila-falu tänkte vi (korv från ljusdal).
Jag är inte så förtjust i korv, M däremot älskar det.
Han skulle kunna leva på det. Tycker det är okej om jag
äter stuvade mackaroner till. Eller korv med bröd.


Imorgon ska jag på säljar-kurs eller tror 
 att det egentligen är en föreläsning.
Den håller till i birsta, så efteråt tänkte jag
 springa lite i butikerna och sen åka iväg
och jobba. Men jag klagar inte, jag skulle
vara ledig men bad om att få jobba.
Men på torsdag är jag ledig och då ska
det bli fint väder säger SMHI.
Jag håller tummarna för det!





Kommentarer
Postat av: M

Amen Skojjaru? Vare nå smarrigt eller? Du kan du, gumman!=)

2010-06-12 @ 01:11:04
Postat av: Emelie

väsande deg? låter lite läskigt tycker jag ;)haha!

2010-06-12 @ 19:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0