summer night


Sitter här nyvaken och lite seg.
Igår var den mysigaste kvällen på
länge. En riktig sommarkväll.
Helt underbart faktiskt.
Dagen började med jobb och redan
där började dagen bra. Jag jobbade
med Emma som är ett energi knippe.
Hon ger mig massor av energi och glädje.
Och tiden bara sprang förbi. Det kändes som
jag hade varit på jobbet i fem minuter när
det var dags att gå hem.
Så hem och duscha, smink, och på med
nya klänningen. Med en blommig klänning
och röda lack-skor kände jag mig som sommaren
själv. Sen bar det av till födelsedagsfirande.
M´s mamma fyllde år, så med paket och
nyplockade blommor anlände vi.
Tårta och trevligt sen for vi till stan för vi hade
bokat bord på Sju kryddor. Gud, så gott det var.
Mätta och belåtna mötte vi upp min syster och
hennes käre. Vi fortsatte dricka vin och öl på
Stadshusets uteservering. 
Jag kunde inte haft en bättre kväll.
Så himla mysigt. Och nu gott folk, så är sommaren
här, för jag har ingivt den!
Tyvärr så blev det inga bilder tagna.



Kommentarer
Postat av: Angelica

Fortsatt blogga bunny!

Det ar sa roligt att fa lasa om vad du pysslar med och hur allt ar hemma i Sundsvall. Jag liksom lever mig in i allt nar jag laser =)

2010-06-07 @ 05:31:22
URL: http://angelicalodin.blogg.se/
Postat av: Fanny

Vad roligt att du tycker det, jag ska fortsätta att skriva :)

2010-06-07 @ 14:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0