söndagkväll.


Har precis varit och handlat lite mat.
Eller ganska mycket mat. Kylskåpet
ekade nästan. Jag tänkte att nu när
jag varit så duktig som handlat och
städat så skulle jag bada lite fotbad
men jag orkar inte. Känner mig redo
för sängen nästan. Och klockan är
bara tio ?

Den här helgen har varit lugn.
Var med min mamma igår,
vi for runt och tittade på lite
grejer, sen bio med Vickan
och idag har jag varit på
exaken-fika hos Emma som
är klar med sin utbildning.

Nä, nu tror jag att jag går
och lägger mig. Man skulle
haft en bra bok. Det var länge
sen jag läste någon.
Det finns faktiskt en bok som
jag har gått och sneglat på;



Kommentarer
Postat av: Kurre

Den skall du läsa en höjdare Kurre

2010-06-14 @ 14:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0