grisrosa




Det här gummibandet hittade jag liggandes utanför på gatan.
Har det landat så?

Idag har jag uträttat lite på stan. Bl.a. köpt rosa tyg, M tycker det ser
ut som gris-rosa men jag kallar det hellre gammelrosa.
Jag tänker sy kuddöverdrag till soffkuddarna. Jag tror att det
kan bli fint mot allt det vita. Just nu älskar jag den romantiska
stilen. Vitt, vitt, vitt och lite rosa och lite silver.

M tränar ikväll och vår kyl och frys är i behov av påfyllning.
Tänk att jag alltid gruvar mig för att åka och handla själv.
Tycker inte om att handla annars heller, M får gärna göra det.
Man kanske skulle testa matservice? Bara fylla i vad man vill ha
och få allt hemlevererat.

nej , måste skriva en matlista..






Kommentarer
Postat av: M

Det var nog ett tecken, skitunge=)

2010-07-09 @ 22:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0