girls evning



Ikväll har jag varit ute och ätit med
tjejerna, närmare presentation,
anneli, emma och camilla. Jag hade
riktigt mysigt. Skratt, god mat och
en fika som avslut. Jag orkade
dock inte stoppa något mer i min
mage. Mätt och belåten minst sagt.
Men jag fanns iallafall som sällskap.

Nu sitter jag här och lägger schema
i mitt huvud. Det känns som att
allt är långt borta men jag vet att
en dag så är vi där, på det datum
som kändes som hundra dagar bort.
 
För att hoppa till något helt annat;
jag hade nästan gett upp om att
hitta svart och vit-randiga handdukar.
Tror det passar till nya badrummet.
Men så var jag på Hemtex (för vilken
gång?) Jag grävde denna gång
lite längre ner bland handdukarna
och vips, där låg det jag letat efter.
På rea, 35;- styck, som hittat.





jag borde inte sitta här.
måste gå tillbaka till "plockningen".


Kommentarer
Postat av: Fanny



Jag såg när jag skickat iväg inlägget, att rubriken

blev felstavad, men jag orkar inte skriva om hela inlägget. Så du vet, emelie, hehe ;)

2010-07-28 @ 22:52:26
Postat av: Emelie

faktiskt så tänkte jag inte på det förrän efter att du påpekat det :)Kul att du hittade handdukarna!

2010-07-29 @ 19:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0