effektivitet?


Gäsp, tittar på klockan och det har
redan gått en timme. Jag har googlat.
Jag kan sitta i timmar och googla
 Jag blir som i en annan värld och jag
tror att jag snart är expert.

Igår var det på datumet en månad
tills vi flyttar. Jag tror fortfarande
inte att jag har förstått det riktigt.
Ska vi lämna det här lilla boendet? 
Men det ska bli roligt och
jag ska leva ut alla mina inrednings-
fantasier. Gud så jag ska pyssla!

Fast jag vill ibland vara lite
för effektiv. Jag vill att det ska gå
fort. Få saker gjorda. På en gång.
 Det får inte sitta fast någonstans.
Och det har lätt att skapa stress.
Och när M säger, vi tar det lite
pö om pö så blir stressen ännu värre.
Hur fungerar jag egentligen?










Kommentarer
Postat av: M

Du fungerar för fort, gumman:P

Vi tar det pö om pö i en lagom takt.

Det grova ska gå undan, medans finjusteringen kan få ta lite tid. förstår du? Älskar dig.

2010-07-20 @ 01:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0