underbaringar


Kolla in dessa fina våder;

http://www.tapetorama.se/list.php?pagecounter=0&Manufacturer=108&Searchtype=Advanced&category=Wallpaper


Det finns en som jag är svag för.
En vit och marinblå med stora ränder
men det finns så mycket annat fint,
så jag kan inte bestämma mig.
Sedan är ju priset lite häftigt.
Fast det ska bara bli en fondvägg
till sovrummet. (om vi kan
bestämma oss för någon.)
Blir säkert vitt innan det är
klart. Jag är rädd att den
som jag kollat ut tar över för mycket.
Kanske en lite mer diskret passar bättre?
En randig, i den stilen vill jag iallafall ha.
M har godkänt det. 
Ska kolla runt och se om det finns ett
billigare alternativ, men som påminner
om dessa fantastiska våder!

Men nu måste jag fortsätta att packa.




Kommentarer
Postat av: M

Hörruduru, gumman.. Tapet 22107 - är den inte fin?:)

2010-09-01 @ 21:46:50
Postat av: *

Va fan, om du inte skriver på din blogg, ta bort den då!

2011-04-20 @ 09:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0