my number



Denna morgon började med
några arga timmar.
Som tur så har jag vänner
och en mamma som
bekräftade att det jag
kände var helt rätt.
När det handlar om respekt
är min gräns liten.

Idag var det tänkt att vi
skulle städa förrådet men
så blev det inte. Det blev
ingenting istället fast
det finns massor jag skulle
kunna göra.

Det blir middag hos svärföräldrarna,
tvättstuga, motorcykeltvätt och
bio med martin och cicci.
Bara roliga saker på en ledig
måndag. Det kan man väl unna sig?

Nu måste jag rusa.
Hittade en bra, gammal låt idag.
En som jag lyssnade på mycket förut.

Tegan and sara - my number.

"If I gave you my number,
would it still be the same?
If I saved you from drowning,
promise you will never go
away, promise me you will
always stay"


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Oj! Tack så mycket =) Vitt är en fantastisk färg =)

2010-08-03 @ 15:36:06
URL: http://lifeofbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0