friday I´m in love


Jag är propp-mätt. Fullproppad med god mat.
Bli inte förvånade nu, men M gjorde maten idag igen.
 Hahah! Fläskfilé i ugn med massa goda tillbehör.
Så nu sitter jag som en säck potatis i soffan och smälter
maten. Det blir ingen efterrätt dock, M kör stenhårt
på att leva nyttigt. Så jag kanske tinar några bullar
om suget blir för stort.

Annars har jag haft en ledig dag. Träffade pappa och
syskonen (några av dom alla). Vi bowlade och tog
en fika på stan. Sen gick jag på schampo-jakt
och kom hem med Aussie från Kicks. Har bara hört
gott om det och jag tycker att priset är överkomligt.
Det kostar 99:- per flaska (250 - samt 300 ml) 
Jag testar och kommer med ett utlåtande. 





 Nu väntar disken..


Kommentarer
Postat av: M

En helt underbar fredag med middag, mys och schamponering av ditt hår. Sen fick du ju sjukt fina naglar oxå;)

ha en underbar dag, gumman!

2010-04-10 @ 11:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0