sweet nothing





Te på maten.
Dagen har sett ut som vilken annan dag som helst.
Tycker att mina dagar har ett skrämmande mönster.
Alla dagar ser likadana ut. Är det inte jobb, så är det
en ledig dag på stan. Måste göra något åt det MEN
det är alltid så svårt. Varför är det svårt att bryta
vanor? T.o.m dom som man inte ens vill ha.

Viktoria har en jobb-coach. Jag skulle också vilja ha en.
Fast en livs-coach. Någon som kan styra upp,
 få bort dåliga vanor och tar in lite mer spänning i livet.
Det är väl JAG som ska göra det och coachen ska stå
bredvid och peppa mig.
Vill någon bli min coach?

Jag känner mig på ett konstigt humör. 
Ska reda ut detta. 

Hej så länge mina vänner!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0