sol



Åh, underbara sol. Vi har längtat efter dig!
Dålig bild men bara för symbolens skull.
Vi har varit hos svärföräldrarna och lapat sol.
Vi drack kaffe på altanen och där var det näst intill
tropisk värme. Riktigt varmt. Jag hoppas att jag fått
lite färg på mina kinder. Dom bär färgen av en
döendes just nu. Har inte kunnat sola på hela vintern
p.g.a min torrhet. Men det är en annan historia.
Just nu är jag bara glad att solen har hittat oss igen.

M har åkt motorcykel för första gången i år.
Lyckan var total.

Sitter här och funderar vad jag ska hitta på ikväll.
Det finns ju lite saker att göra;
rensa garderoben (som är en oreda)
putsa fönstrerna (nu syns all skit när solen ligger på)
städa och rensa förrådet (det ser ut som tredje världskriget)

Fast roligare saker finns ju att göra.
Vi får se vad det blir..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0