måndag

Så var det måndag igen. En ny vecka.
Fast veckan börjar ju med en "söndag".
Röd dag. Jag ska jobba och jag klagar inte.
Känns roligt att gå på jobbet när det är ob
hela dagen! Och det är ändå så tråkigt väder.
Jag vill ha lite vårsol.

Igår var mamma förbi med lite påskmat
som blev över. Dom lyckas inte äta upp
allt, så jag hjälper gärna till. Lax och skinka.
M äter inte gravad lax så jag kommer få äta
ihjäl mig. Min kropp lär skrika av lycka när
den får fisk i magen. Händer för sällan.

Det finns en låt som går på repit hela dagarna
här hemma;
Florence + the machine - you´ve got the love



Kommentarer
Postat av: BRUTUS

JA TACK! den låten har jag letat efter! men alltid glömt bort att söka upp den på spotify men nu ligger den i playlisten. tack kanin ;)

2010-04-10 @ 20:01:23
URL: http://abrutus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0