helg, igen?


Är det redan helg igen?
Tiden springer förbi mig. Helt plötsligt gick allt så fort.
Jag tittar ut och jag kan se att det är en ny årstid.
Och det är den som jag älskar allra mest.
Den som får mitt frusna hjärta att tina och den ger
mig en sådan närvaro. Jag kan känna allt det där
underbara igen. Jag älskar våren!

Idag har vi varit på två kalas.
En fyllde 50 och en 20 år.
Det var trevligt men känner mig lite trött.
Sitter och smågäspar lite i soffan men
ska snart bege mig till grannen. Vi ska
dit och dricka lite vin. Dock utan utgång. 

Jag laddar med mys-musik.
Winnerbäck har fyllt min spotify-lista.

Nu avbröt någon mig för pusskalas.

Nej men jag kanske skulle byta mjukisarna
till jeans och bege mig bort.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0